Thursday, February 3, 2011

Layan...

Jam menunjukkan dah 1.15am...maknanya da pagi tapi aku rasa macam waktu siang je. Mungkin disebabkan kejiranan aku yang agak sibuk ( biasanya tak macam ni ), entah apa yang disibukkan..kereta keluar masuk...oh kan raya...erkkkkkkk....jiran aku semua melayu aka jawa hurmmm....pape je la asal bahgia.
Aku pulak dari tadi menyibukkan diri jugak melayan lagu2 kat youtube ( mang hobi aku mehh..)
1 lagu ni yang dok aku pusing dengar...errrkk ayat macam lepas makan maruku plak..layan lah...ni salah 1 lagu fav aku....dengan liriknya....muziknya.....perghhh...bersemangat!!.
RASA dari XCPD, aku tau ramai yang tak pnah dengar lagu ni. XPDC memang terkenal dengan lagu yang best2. Kalau dengar betul2...pasti korang perasan kebanyakkan lirik2 nya punya makna yang mendalam cewahh....pesal ayat aku skema sangat ni...
Tolak ketepi kejap hal penyanyi ( mael ) yang diselaputi pelbagai cerita sensasi. Rasanya tugas kita hanya mendengar lagu2 yang dah dia mainkan je.....hayati liriknya yang pernuh bermakna tu...selamat mendengar..:)

No comments:

Post a Comment