Thursday, February 3, 2011

Musim hujan = DEMAM

Asal hujan ramai yang akan demam....Asal demam orang akn kaitkan dengan musim hujan.
Betul ke fakta ni. ERmmmm.....macam tak percaya tapi macam nak percaya....erkkk...apa2 pun dalam situasi sekarang ni ( musim banjir lagi tauuuu ) aku tengah SELSEMA+BATUK=DEMAM!! aiyakkkk....
Ntah apa ke jadah nya ada 1 benda alah ni.....aku renjis air kat permukaanya tu....lepas tu aku tekap kat atas dahi ni...fuhhhhh sejuk dan nyaman je rasanya. Dengan selesanya aku menidurkan diri sampai tak hengatttt....
Sedar2 je....tahap suhu kepanasan badan aku sudah menurun ( aku tak menurun macam tok bomoh ok!! ).
Menatang apa ek yang membuatkan aku kembali segar tu????... jap2...aku cari....yela2...aku nak kongsi jgak kat blog ni....sebab....blog ni aku yang punya....hehehe....

Ni ler benda alah yang aku guna tu...comel je kan....
 so terpulang lah kalau korang tak percaya.....aku percaya.....sebab aku dah guna...hahhahaha.....guna lah dulu baru korang tau keberkesanannya....SELAMAT MENCUBA DAN SELAMAT BERAMAL...:)

2 comments:

  1. terima kasih annie...sya hanya or baru dlm dunia blgger ni.....perlu tunjuk ajar lg

    ReplyDelete