Thursday, February 3, 2011

My Holiday

Holiday kali ini aku hanya mampu bertahan mendengar keseronokkan serta keriangan orang lain...erkkk...mampu ke? Sabar tu separuh dari iman, ermmmm...besabar la wahai hati, tak lama...beberapa jam je lagi. Apa aje la yang aku tunggu yek....pape pun tahap kesabaran aku sentiasa diuji. Syukur....aku ada terbaca, digalakkan sentiasa bersyukur walau apa pun berlaku, nikmat kesyukuran yang Allah beri tu teramat lah besar, hanya mereka yang benar2 memahami dan mendalami akan faham ertinya SYUKUR.
Ishkkk....terasa macam baik pulak aku ni..hehe....sebenarnya terasa bosan sangat..disaat aku terlentang demam sorang dirumah, mak,abah,adik...diaorang meramaikan diri ke Pengkalan Balak Melaka. Ni ala2 Family Day keluarga belah mak aku...maaf mak..anakmu ini dalam keadaan gering...ehhh...bunyi macam tak agak2..hihi.
Pengkalan Balak Melaka ~ alahai bestnyer.....rasa nak terbang je kesana...
Saje nak tambah perisa, hari ku bertambah bosan lagi memilukan bila my belover berada di obersi (indonesia je...bukan jauh sangat pun). Jauh la jgak....baru dapat panggilan..dia baik baik aja....ya iya dong...aku aja yang dalam kekusutan..
hanya mampu memandang.....postcard...ermm..
 Esok...semua yang tercinta akan pulang..wahhhhh tak sabarnya...I love u all muahhhhhhh...

2 comments:

  1. sabar jelah kak cik ita..
    anyway, follow u..=)

    ReplyDelete
  2. ye dyg...besabar la ni...hehe....jom kita bercuti....anyway thanks yer sudi meng follow..

    ReplyDelete